Potřebujete s něčím poradit? Zanechte kontakt a my se vám ozveme.
Zadejte telefonní číslo
Zavolejte mi
placeholder
Potřebujete s něčím poradit?
Kontaktujte naši nonstop zákaznickou linku +420 211 151 211
Nebo nám zanechte kontakt a my se vám ozveme
Zadejte telefonní číslo
Zavolejte mi
Často kladené dotazy

Podívejte se, jaké jsou nejčastější otázky našich zákazníků.

Vybírejte z kategorií
Jaké zařízení potřebuji na připojení k internetu?
Pro připojení k internetu si od nás můžete pořídit spolehlivý a kvalitní WiFi router. Pokud si zařízení od nás zakoupíte, bude již přednastavené a připravené k použití.
Můžu používat ke službě WIA DSL či WIA Opti vlastní router?
Doporučujeme vám zakoupit náš modem, nebo router, který je kompatibilní s naší sítí. Pokud si chcete ověřit, jestli vám bude vaše zařízení fungovat ke zvolené službě, kontaktujte naši nonstop zákaznickou linku na čísle 211 151 211, kde vám naši operátoři ochotně poradí.
Jaký je rozdíl mezi routerem a modemem?

Rozdíl je v typu vedení, na které se zařízení připojuje. Pokud si objednáte připojení k internetu přes naše webové stránky, již v objednávkovém formuláři vám nabídneme vhodné zařízení přímo pro vás.

Pokud si nejste jisti, jaké zařízení zakoupit, kontaktujte naši nonstop zákaznickou linku 211 151 211, kde vám rádi poradí.

Jak správně nastavit vlastní modem?

Zařízení (modem či router) musí v první řadě splňovat technologii VDSL/VDSL2 a protokol PPPoE. Pokud ho vaše zařízení splňuje, můžete se přihlásit do administrace zařízení, kterou naleznete nejčastěji na IP 192.168.1.1 (heslo do administrace je k dispozici u vašeho zařízení). Jakmile se úspěšně přihlásíte do administrace zařízení, nastavte následující parametry.

V sekci Network (název se může lišit):

  • Nalezněte Internet změňte typ připojení na PPPoE
  • Do kolonky username napište "wia"
  • Do kolonky password napište "wia"
  • Nastavte DNS, které se dělí na primární: 80.250.1.161 a sekundární: 80.250.1.155

V sekci IPTV/VLAN:

  • Nastavte VLAN na hodnotu 848

Na kolika zařízeních můžu sledovat WIA TV?
Službu WIA TV můžete využívat na tabletu, mobilu, počítači i televizi. V rámci jednoho účtu můžete sledovat WIA TV na 2 televizních obrazovkách a 3 mobilních zařízeních (např. chytrý telefon nebo tablet). Pokud ke spuštění aplikace potřebujete set-top box, máte možnost využít k jednomu účtu pouze jeden set-top box.
Jaká zařízení potřebuji k WIA TV?
WIA TV můžete sledovat na svých televizích, na počítačích nebo mobilních zařízení. Více informací o podporovaných platformách naleznete zde.
Potřebuji k WIA TV set-top box?

Pokud chcete své oblíbené pořady sledovat jen na počítači, tabletu nebo telefonu, obejdete se bez set-top boxu. Pro večerní posezení je ale pohodlnější televizní obrazovka, která vám programy WIA TV přináší díky nainstalované aplikaci ve Smart TV. V téměř všech chytrých televizích, které nejsou starší 5 let (vybrané modely Samsung, LG, Panasonic a Hisense) nebo Android TV (Sony Bravia, Phillips, Thomson, TLC a další operačním systémem Android TV) je k dispozici aplikace SledovaniTV a zde set-top box nepotřebujete.

Pokud máte nějakou starší televizi, můžeme vám nabídnout set-top box, který zvládne WIA TV dokonale. Pokud si nejste jisti, zda-li potřebuje set-top box, nebo jestli máte vhodnou chytrou TV, obraťte se na naší zákaznickou linku, kde vám ochotně poradí.

Callcenter
Nenašli jste odpověď?

Nevíte si rady s rychlostí internetu nebo potřebujete vědět rozdíly v připojení k internetu na doma? Nechte nám na sebe kontakt a my se vám ozveme.

Zadejte telefonní číslo
Zavolejte mi