Potřebujete s něčím poradit? Zanechte kontakt a my se vám ozveme.
Zadejte telefonní číslo
Zavolejte mi
placeholder
Potřebujete s něčím poradit?
Kontaktujte naši nonstop zákaznickou linku +420 211 151 211
Nebo nám zanechte kontakt a my se vám ozveme
Zadejte telefonní číslo
Zavolejte mi
Často kladené dotazy

Podívejte se, jaké jsou nejčastější otázky našich zákazníků.

Vybírejte z kategorií
Jak předplatit WIA DSL nebo WIA Opti?
Po objednávce služby obdržíte e-mailem přihlašovací údaje do zákaznického portálu myWIA. Zde máte přehledně vypsané, kdy vaše předplatné končí. V dalším období se vaše platba naváže na předešlou úhradu. Připojení se tak automaticky bez výpadku prodlouží o délku navazujícího předplaceného období.
Jak dlouhé je měsíční předplatné internetu od WIA?
Délka předplatného internetu od WIA je 30,5 dní.
Jak můžu platit za WIA DSL nebo WIA Opti?

První platba bude zahrnovat kromě internetového připojení i platbu za zařízení, pokud jste si ho objednali. Pro úhradu dalšího poplatku doporučujeme aktivovat rekurentní platby kartou, při které se každý měsíc automaticky strhne částka z vašeho účtu. Nemusíte pak myslet na placení každý měsíc.

Pokud si zvolíte platbu převodem, potom vám budeme zasílat zálohovou fakturu. Obdržíte ji prostřednictvím vašeho e-mailu 15 dnů před koncem předplaceného období. Zálohová faktura bude obsahovat poplatek na další období.

Nemusíte mít obavy z úhrady služby před ukončením předplaceného období. Vaše platba se naváže na předešlou úhradu a připojení se automaticky bez výpadku prodlouží o délku navazujícího období.

Callcenter
Nenašli jste odpověď?

Nevíte si rady s rychlostí internetu nebo potřebujete vědět rozdíly v připojení k internetu na doma? Nechte nám na sebe kontakt a my se vám ozveme.

Zadejte telefonní číslo
Zavolejte mi