Tento web používá soubory cookie. Setrváním na těchto stránkách souhlasíte s jejich používáním.  Ochrana osobních údajů
Zavřít
Nejvýhodnější předplacený DSL a optický internet s IPTV
Pro objednání volejte NONSTOP 211 151 211
Účtování služeb

Internetové připojení WIA DSL/Opti můžete využívat v předplaceném režimu na 1 nebo 3 měsíce bez smluv a závazků. Další variantou je uzavřít s námi smlouvu, kde platíte s měsíční periodicitou.

Kolik stojí zřízení služby WIA DSL / Opti?

Pokud si koupíte modem / router od WIA, potom je zřízení služby WIA DSL / Opti zdarma.

Jakým způsobem jsou služby WIA fakturovány?

První úhrada bude zahrnovat platbu zařízení, pokud jste si ho objednali. Pro úhradu dalšího poplatku doporučujeme aktivovat rekurentní platby kartou, kdy se automaticky z vašeho účtu každý měsíc, nebo jednou za tři měsíce, strhne částka předplatného.

Pokud si zvolíte platbu převodem, potom vám budeme zasílat zálohovou fakturu. Obdržíte ji prostřednictvím vašeho e-mailu 15 dnů před koncem předplaceného období. Zálohová faktura bude obsahovat poplatek na další období (1 měsíc v délce 30,5 dne nebo 3 měsíce).

Nemusíte mít obavy z úhrady služby před ukončením předplaceného období. Vaše platba naváže na předešlou úhradu a připojení se automaticky bez výpadku prodlouží o délku navazujícího předplaceného období.

Jak mohu službu WIA ukončit?

Využíváte služby WIA předplacené a "bez smlouvy"
Smlouva je bez úvazku a je možné ji ukončit ke konci předplaceného období. Jednoduše neuhradíte předplatné na další měsíc. Budou vám zasílány připomínky pro platbu dalšího období, ale nemusíte na ně reagovat.

Máte podepsanou smlouvu
Pokud využíváte služby WIA na smlouvu s úvazkem, je zapotřebí zaslat výpověď smlouvy.

Proč je nejlepší platit kartou?

U karty si můžete nastavit opakované platby. Potom se nebudete muset o nic starat. Opakování plateb můžete kdykoli vypnout.

Od kdy je služba účtována?

Měsíční poplatek služby je účtován od okamžiku jejího zprovoznění. Nemusíte se tedy obávat zaslat platbu dříve, o nic nepřijdete:-) Stejně tak nevadí, pokud zašlete pravidelný měsíční poplatek před skončením služby, vše na sebe naváže.

Jak je to s poplatkem za přerušení užívání služby?

Naše služby jsou bez závazku, takže je můžete kdykoliv ukončit bez jakéhokoliv papírování. Pokud si ale budete přát službu po přerušení znovu používat, účtujeme do 5-ti dnů od zablokování služby reaktivační poplatek 100 Kč, 5 a více dnů po zablokování služby reinstalační poplatek ve výši 599 Kč. První měsíc následujícího předplatného tak bude o tento poplatek navýšen. Pokud zaplatíte pouze cenu služby, zkrátíme vám pak dobu jejího užívání.