Tento web používá soubory cookie. Setrváním na těchto stránkách souhlasíte s jejich používáním.  Ochrana osobních údajů
Máte otázky? Volejte 211 151 211
Nebo uveďte číslo a my vám zavoláme zpět.
+420
Česky English
Nejvýhodnější ADSL a VDSL připojení k internetu v ČR

/ Časté dotazy

Informace ke službě ?
Co je to služba WIA DSL?
Služba WIA DSL je vysokorychlostní připojení, které funguje prostřednictvím technologie xDSL. Ta využívá stávající vedení telefonní sítě, proto je dostupná téměř na celém území České republiky.
Jaká je reálná rychlost WIA DSL?
Rychlost WIA DSL je závislá na místě, kde je služba zřizována. Vlastnosti internetového připojení tak může ovlivnit několik faktorů - vzdálenost od ústředny, kvalita vedení, agregace nebo je také závislá na rychlosti vašeho počítače.
Jaká je agregace služby WIA DSL?
Služba WIA DSL je sdílena stejně jako jiné xDSL služby v poměru 1:50.
Jak mohu službu WIA DSL objednat?
Objednávku služby WIA DSL provedete prostřednictvím webových stránek dsl.wia.cz. Po kontrole objednávky, ověření telefonního čísla a emailové adresy můžete úhradu provést okamžitě kartou nebo standardním bankovním příkazem. V případě bankovního převodu vám bude odeslána výzva k platbě, která bude obsahovat poplatek za modem (pokud nemáte vlastní) a 1 měsíční poplatek.
Zařízení ke službě WIA DSL Internet
Jaká zařízení budu potřebovat?
Pro zprovoznění služby vám dodáme kvalitní modem. Zařízení je již přednastavené, po zprovoznění služby technikem již stačí jen zapojit podle přiloženého návodu.
Mohu ke službě WIA DSL použít svůj vlastní modem, který jsem nezakoupil u WIA?
Abychom mohli zaručit, že bude modem plně kompatibilní s naší sítí a vše bude tak spolehlivě fungovat, doporučujeme zakoupit modem od nás. Pokud však máte některý z vybraných typů modemů, je možné použít vlastní. Seznam těchto zařízení naleznete v objednávce.
Co obsahuje balíček s modemem?
Balíček vám bude odeslán přepravní službou ještě před termínem instalace. Balíček bude obsahovat modem, nápájecí zdroj, sadu propojovacích kabelů, schéma zapojení modemu k počítači. Modem od nás obdržíte již předkonfigurovaný, připravený pro okamžité použití.
Zřízení a instalace
Jak probíhá instalace služby WIA DSL?
Po úhradě výzvy k platbě budete kontaktováni pracovníkem instalační firmy na telefonní číslo zadané při objednávce. S technikem se domluvíte na termínu instalace služby DSL. Doba montáže a zprovoznění by měla trvat maximálně 60 minut.
Od kdy mohu službu WIA DSL začít používat?
Jakmile technik nainstaluje službu, můžete už pak sami zapojit modem podle přiloženého schématu do právě zřízené nebo prověřené telefonní zástrčky, dále pak k počítači a jste online.
Jak nastavit vlastní modem?
WIA DSL je možné používat pouze prostřednictvím vybraných vlastních zařízení:
Comtrend VR-3031eu - stáhnout návod
Comtrend VR-3026e v2 – stáhnout návod
Huawei EchoLife HG622u – stáhnout návod
ZyXEL VMG1312-B30B – stáhnout návod
ZyXEL P 660 – stáhnout návod
Účtování služeb
Kolik stojí zřízení služby WIA DSL?
V rámci objednání nové služby, je zřízení přípojky do bytu nebo domu v ceně služby. Je pro vás tedy zdarma.
Jakým způsobem je služba WIA DSL fakturována?
Služba WIA DSL se platí formou předplatného. První měsíční poplatek vám bude vyúčtován spolu s modemem. Pro úhradu dalšího měsíčního poplatku si můžete aktivovat rekurentní platby kartou (automaticky se z vašeho účtu každý měsíc strhne částka předplatného) nebo vám zašleme zálohovou fakturu. Obdržíte ji vždy prostřednictvím vašeho emailu, a to 15 dnů před koncem předplaceného období. Zálohová faktura bude obsahovat měsíční poplatek na další období (1 měsíc; 30,5 dne). Nebojte se předplatit službu před skončením, vaše platba naváže na předešlou a připojení se automaticky bez výpadku prodlouží.
Jak mohu službu WIA DSL ukončit?
Služba je bez úvazku a je možné ji ukončit ke konci aktuálně předplaceného období, a to dvěma způsoby:

1. Zašlete nám informaci o ukončení služby na email noc@wia.cz . Do zprávy prosím uveďte zejména jméno, příjmení a variabilní symbol. 7 dní před koncem služby budete o skončení informování emailem.
2. Neuhradíte předplatné na další měsíc. Pokud zvolíte tuto variantu, budou vám až do konce předplatného zasílány připomínky pro zaplacení faktury na další období.
Když WIA DSL již používám...
Objednal jsem si veřejnou IP adresu, ale nefunguje. Jak mám postupovat?
Aby se změna parametrů vaší služby projevila okamžitě, je zapotřebí restartovat váš modem.

/ Další informace

Faq
Časté dotazy

Odpovědi na nejčastější dotazy

Pricelist
Ceník

Kompletní ceník našich služeb

Companies
Internet pro firmy

Nabídka připojení pro firmy

WIA
Zákaznická linka 24 hodin denně
+420 211 151 211
Zákaznické centrum Praha
Map
WIA spol. s r. o.
Štěpánská 704/61
110 00 Praha 1
Pracovní doba
Po-pá:
9.00-16.30
e-mail:
tel:
dsl@wia.cz
+420 246 035 411
Zákaznické centrum Cheb
Map
WIA Point Cheb
Kamenná 215/4
350 02 Cheb
Pracovní doba
Po-pá:
So:
9.00-18.00
9.00-12.00
e-mail:
tel:
wp-cheb@wia.cz
+420 351 010 010